بوتاکس ابرو چیست


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 21 خرداد 1398
بازدید : 81
نویسنده : admin

 

بوتاکس ابرو

دکتر کیوین توصیه می کند قبل از امتحان کردن روش سنتی و زیر چاقوی جراحی رفتن، تزریق بوتاکس ، لوازم آرایشی و تزئینی پر کننده را امتحان کنید. بوتاکس ابرو با تضعیف و آرام کردن ماهیچه هایی که موجب چروک شدن پوست می شود، چین و چروک ها را مسدود می کند. این روش نه تنها چهره ی غم انگیزی که بر اثر افتادگی ابرو ها پدید آمده است را از بین می برد، بلکه حالت چشم بدی که معمولا در میان سال ها رایج است را هم کاهش می دهد. همچنین دکتر کوین و همکارانش از پر کننده ها برای پر کردن میزان حجم از دست داده که با بالارفتن سن پدید می آید، استفاده می کنند. این از دست دادن استخوان و بافت نرم سبب می شود که سطح لبه های جانبی کمرنگ شده و پوست خشک شود.

روش انجام بوتاکس ابرو
می توان توقع داشت که بعد از انجام عمل بوتاکس ابرو تا حدود ۵ الی ۷ روز نتایج را مشاهده کنید. اما نتایج نهایی در زمانی حدود ۲ هفته ظاهر خواهند شد. این عمل با خطر احتمالی صفر و کاملا بدون درد است. طوری که می توانید آن را در یک وعده ی نهاری خود انجام دهید. پیشنهاد ما این است که منطقه تزریق بوتاکس را تا حدود ۴ ساعت رها کرده و دست نزنید، همچنین مصرف الکل خود را تا چندین ساعت بعد از عمل باید به حد اقل برسانید. بیماران به ندرت چیزی بیش از ضربه های خفیف یا قرمزی، که پس از یک ساعت کاهش می یابد تجربه می کنند. با این حال ممکن از یک کبودی کوچک را متحمل شوید. برای جلوگیری از این کبودی بهترین راه استفاده از رقیق کننده های خون است.

منبع: irannovinclinic.



مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان reza-fablog و آدرس rezafathabadi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com